1. Panasztételi eljárás (hibákért, garanciáért, panaszokért való felelősség)
1.1. Az áru elmozdítható hibája esetén a vevőnek joga van ahhoz, hogy díjmentesen, időben és rendezett módon eltávolítsák. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani.
1.2. A hiba eltávolítása helyett a vevő kérheti az áru cseréjét, vagy ha a hiba csak az áru részéhez kapcsolódik, ha az eladónak nem merül nek fel aránytalan költségek az áru árából vagy a hiba súlyosságából.
1.3. A hibák eltávolítása helyett az eladó mindig kicserélheti a hibás árut, kivéve, ha ez komoly nehézségeket okoz a vevőszámára.
1.4. Olyan áruhiba esetén, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza, hogy az árut hibamentesen használják fel ügyként, a vevőnek joga van az áruk cseréjére, vagy joga van elállni az adásvételi szerződéstől. Ugyanezek a jogok a vevő joga, bár ez elkerülhető hiba, ha a vevő nem tudja megfelelően használni a hibát szatisin újbóli megállapítására a hiba, vagy a nagyobb számú hibák.
1.5. Egyéb megoldhatatlan hibák esetén a vevőnek joga van az áru árának ésszerű kedvezményéhez.
1.6. Az eladó utasította a vevőt az UST szerinti jogairól. §-a ( a jelen kereskedelmi és panaszfeltételek 8.1–8.3. pontja) és az Ust-ból eredő jogok. § 623 a Polgári Törvénykönyv (pont 8.4-8.5. a jelen feltételek) azáltal, hogy ezeket a feltételeket a vonatkozó aloldalán az eladó e-kereskedelem és a vevő volt a lehetőséget, hogy olvassa el azokat abban az időben, mielőtt a megrendelést.
1.7. Az eladó felelős az áru hibáiért a Szlovák Köztársaság vonatkozó szabályai szerint, és a vevő köteles követelést benyújtani az eladóval vagy a megadott személlyel szemben. A garanciális és garanciális szervizelésre kijelölt személyekre és szervizpontokra vonatkozó információkat a jótállási igazolás hátoldalán, vagy az eladó telefonon vagy e-mailben adja meg a vevőnek.
1.8. Az alkalmazandó panasz sorrtoid panasz a satison, art. 8. a jelen feltételek közül. A vevő megfelelően ismerte a panaszt, és tájékoztatást kapott az áru panaszának feltételeiről és módjáról, beleértve a követelés beálltának pontos részleteit és a garanciális javítások végrehajtását a ust. A HÉA-törvénykönyv 18. 1 11. Törvény Sz. 250/2007 Z . Z. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról. 372/1990 B. a módosított jogsértések (a továbbiakban: “Törvény”) az adásvételi szerződés megkötését megelőző időpontban, azáltal, hogy ezeket a feltételeket az eladó e-kereskedelmi aloldalára helyezték, és a vevő a megrendelés megküldését megelőző időben el tudta olvasni azokat.
1.9. A reklamációs eljárás azokra az árukra vonatkozik, amelyeket a vevő az eladó e-kereskedelem formájában vásárolt az eladó e-kereskedelmi honlapján.
1.10. A vevőnek jogában áll felelősséget vállalni az eladótól a gyártó, a szállító vagy az eladó felelősségi körében a jótállási időszak alatt vásárolt áruk hibáiért.
1.11. Ha az áru hibákat mutat, a vevőnek joga van az eladó telephelyén az ust. A HÉA-törvénykönyv 18. 2 A törvény azáltal, hogy az árut továbbítja az eladó telephelyére, és továbbítja az eladónak annak jelét, hogy a vevő hajlandó-e gyakorolni a 8.1. 8.5-re. (a továbbiakban: “Követelési értesítés”) pl. kitöltött igénylőlap formájában, amely az érintett eladó e-kereskedelmi aloldalán található, a reklamációs űrlapot itt találja. Az eladó ajánlja az árut, amikor elküldi azt a követelést, hogy biztosítsa. A szállítási szállítmányokat az eladó nem veszi fel. A vevő köteles a kereseti értesítésben a valósághűen közrei nyilatkozatot tenni minden szükséges információról, különösen az áru hibájának típusának és mértékének pontos feltüntetése érdekében; vevőnek azt is jeleznie kell, hogy az Ust alapján mely jogai vannak. A Polgári Törvénykönyv 622. A vevőnek joga van arra is, hogy követelést támasztson az áru gyártójával garanciajavítás elvégzésére jogosult személlyel (a továbbiakban: “kijelölt személy”). A kijelölt személyek listáját a garancialevél tartalmazza, vagy az eladó kérésére elküldi a vevőnek.
1.12. Az eladónak kézbesíthető árukra vonatkozó reklamációs eljárás azon a napon kezdődik, amelyen összesen az alábbi feltételek mindegyike teljesül:
- a) a követelésről szóló értesítés kézbesítése az Eladóhoz;
- b) a követelt áru szállítása a vevőtől az eladónak vagy a kijelölt személynek;
- c) hozzáférési kódok, jelszavak stb. a követelt árunak az eladóhoz, ha ezek az adatok szükségesek a panasz megfelelő kezeléséhez;
1.13. Ha a panasz tárgya olyan áru, amelyet objektíve nem lehet az eladónak kézbesíteni, vagy amely szilárdan be van jegyezve, a vevőre az alaprendelet 8.12. a) és c) az ilyen panasz és kereskedelmi feltételek minden szükséges segítséget megadnak ahhoz, hogy az eladó vagy az eladó által kijelölt harmadik fél ellenőrizze a követelt árut. Az olyan árukkal kapcsolatos panasztételi eljárás, amelyeket objektívmódon nem lehet az eladóhoz szállítani, vagy amelyek szilárdan be vannak építve, azon a napon kezdődnek, amikor az áru vizsgálatát az első mondat szerint elvégezték. Ha azonban az eladó vagy az általa kijelölt harmadik fél a vevő által nyújtott szükséges segítség ellenére nem biztosítja, hogy a vizsgálatot ésszerű időn belül, de legkésőbb az Eladónak szóló követelésről szóló értesítés kézhezvételétől számított 10 napon belül elvégzik, a panasztételi eljárás az Eladónak szóló követelésről szóló értesítés kézhezvételének napján kezdődik.
1.14. Az eladó vagy a kijelölt személy az eladó által választott megfelelő formában, például az eladó által választott módon visszaigazolást ad a vevőnek az áru követeléséről. postai úton vagy írásban, amelyben köteles pontosan azonosítani az igényelt hibákat, és ismét megtanítani a fogyasztót a 8.1. 8.3-ra. kereskedelmi és reklámfeltételek (a Polgári Törvénykönyv 622. §a) és a 8.4. 8.5-re. kereskedelmi és hirdetési feltételek (a Polgári Törvénykönyv 623. § -a). Ha a követelés távközlő útján történik, az eladó köteles a követelésigazolást azonnal átadni a vevőnek; ha a visszaigazolást nem lehet azonnal kézbesíteni, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a követelés felszerelésének igazolásával együtt kell kézbesíteni; a követelés visszaigazolását nem kell kézbesíteni, ha a vevőnek lehetősége van a követelést más módon bizonyítani.
1.15. A vevő nek jogában áll eldönteni, hogy az Ust értelmében mely jogai vannak. § 622 és ust. § 623 a Polgári Törvénykönyv vonatkozik, és köteles haladéktalanul tájékoztatást adni a döntést az eladó. A vevő döntése alapján, mely jogai az Ust értelmében. § 622 és ust. § 623 A Polgári Törvénykönyv vonatkozik az eladó vagy kijelölt személy köteles meghatározni a kezelési mód a panasz szerint az Ust. Az (1) bekezdés (1) bekezdésének a) és b) pontja m) A törvény – bonyolultabb esetekben – a panasztételi eljárás megkezdésétől számított 3 napon belül azonnal hatályba lép, indokolt esetben, különösen akkor, ha az áruk állapotának összetett technikai értékelése a panasztételi eljárás megindításától számított 30 napon belül szükséges. A panaszt követően az eladó vagy a kijelölt személy azonnal kezeli a követelést, indokolt esetben a panaszt egy későbbi időpontban lehet benyújtani. A panasz azonban nem tarthat tovább a követelés időpontjától számított 30 napnál. A panasz kezelésére vonatkozó határidő hiábavaló lejártát követően a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől, vagy joga van az árukat új árukra cserélni.
1.16. Ha a vevő az adásvételi szerződés megkötését követő 12 hónapon belül igényt támaszt az árura vonatkozóan, az eladó csak szakértői nyilatkozat vagy meghatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy által kiadott vélemény vagy egy kijelölt személy véleménye (a továbbiakban: az áru szakértői értékelése) alapján nyújthat be igényt az árura. A műszaki értékelés eredményétől függetlenül az eladó nem követelheti meg a vevőtől, hogy megtérítse az áruk műszaki értékelésének költségeit vagy az áruk műszaki értékelésével kapcsolatos egyéb költségeket.
1.17. Ha a vevő az adásvételi szerződés megkötését követő 12 hónapon belül igényt tart a termékre, és azt az eladó elutasította, a követelést kezelő személy köteles a panasz igazolásában jelezni, hogy a vevő kihez küldheti az árut szakmai ellenszolgáltatás fejében. Ha a vevő az árut szakmai értékelésre elküldi a kárigény berendezésének igazolásában meghatározott kijelölt személynek, az áru műszaki értékelésének költségeit, valamint az abban felmerülő egyéb költségeket az eladó viseli, függetlenül a szakmai értékelés eredményétől. Ha a vevő szakmai értékelés sel bizonyítja az eladó felelősségét az áru állítólagos hibájáért, akkor újra alkalmazhatja a követelést; az áru szakmai értékelése során a jótállási idő nem jár le. Az eladó köteles megtéríteni a vevőt a visszakövetelés időpontjától számított 14 napon belül az áruk szakmai értékelésével kapcsolatban felmerült összes költséget, valamint a felmerült kapcsolódó költségeket. A visszaigényelt állítás nem utasítható el.
1.18. A garancia nem terjed ki azokra a hibákra, amelyekről a vevőt az eladó a szerződés kötésekor értesítette, vagy amelyekről – figyelembe véve az adásvételi szerződést – fennálló körülményeket.
1.19. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a hibás árut más impoverial árukkal cserélje ki azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel, kivéve, ha ez komoly nehézségeket okoz a vevőnek.
1.20. Az eladó nem vállal felelősséget az áru hibáiért:
- a) Ha a szállítmány nem teljes, vagy olyan nyilvánvaló hiba esetén, amelyet a vevő az áru szállításakor a szállítmány ellenőrzésével észlelhetett volna, és amelyet az eladó képviselője e panasz 5.8.
- b) ha a vevő az áru garanciális időszakának végéig nem gyakorolta az eladó nak az áru hibájáért való felelősségére vonatkozó jogát;
- c) ha az áru hibája a vevő által okozott mechanikai kár az áruban;
- d) ha az áru hibáját az áruk olyan körülmények között történő felhasználása okozza, amelyek nem felelnek meg az áruk természetes környezetére gyakorolt intenzitásuknak, páratartalmának, kémiai és mechanikai hatásának;
- e) ha az áru hibáját szakszerűtlen kezelés, szervizelés vagy az áru gondozásának elhanyagolása okozta;
- f) ha az áru hibáját az áru túlzott megterhelése vagy használata okozta, a dokumentációban vagy az áruk rendeltetésszerű használatának általános elveivel ellentétes feltételekkel ellentétes enyeleg;
- g) ha az áru hibáját elkerülhetetlen és/vagy előre nem látható események okozták az áruban;
- h) ha az áru hibáját az áru véletlen megsemmisülése és véletlen megsemmisülése okozta,
- i. ha az áru hibáját szakszerűtlen interferencia, vízkárosodás, tűz, statikus vagy légköri villamos energia vagy más vis maior okozza;
- j) ha az áru hibáját az árujogosulatlan személy beavatkozása okozta.
1.21. Az eladó köteles követelést benyújtani, és a panasztételi eljárást az alábbi módokon megszüntetni:
- a) a javított áruk átadása;
- b) az áruk cseréje;
- c) az áruk vételárának visszaadása;
- d) ésszerű kedvezmény tanaaz áru árára vonatkozóan;
- e) írásbeli felhívás arra, hogy az eladó elfogadja a tervezett teljesítést;
- f) az áruk visszaigénylésének indokolt megtagadása.
1.22. Az eladó köteles írásbeli dokumentumot kiadni a vevőnek legkésőbb 30 nappal a követelés napját követően személyesen, a postai úton vagy a futárszolgálaton vagy a kézbesítési szolgáltatón keresztül a követelés kezelésének és a panasz kezelésének módjáról.
Az eladó a reklamációs eljárás befejezése után azonnal értesíti az eladót telefonon vagy e-mailben, és az áruval vagy. a panasz igazolása e-mailben érkezett.
1.23. A jótállási idő az áru kiszállításának napjától számított 24 hónap, kivéve, ha a jótállási időszak bizonyos esetekben eltérő. A sportipari termékek, az ajándékkosarakban lévő élelmiszerek és az állati takarmány minimális eltarthatósági ideje több mint 2 hónappal a lejárati idő előtt, rövidebb lejárati idő esetén az eladó telefonon vagy e-mailben kapcsolatba lép a vevővel, és a szállítmányt csak a vevő hozzájárulásával küldik el.
1.24. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az időszakkal, amelyre a vevő az áru garanciális javítása miatt nem használhatja az árut.
1.25. Abban az esetben, árucsere egy újat, a vevő kap egy dokumentumot, amely jelzi az árucserét, és minden további panasz alapján az adásvételi szerződés és a jelen panasz dokumentum. Abban az esetben, ha az árukat újra cserélik, a jótállási idő az új áruk átvételétől kezdődik, de csak az új árukon.
1.26. Ami a kivehető hibát illeti, a követelésa a vevő 8.15. a következő panaszt és feltételeket követően:
- a) az eladó biztosítja a hiba eltávolítását;
- b) az eladó kicseréli a hibás árut.
1.27. Ami a kivehető hibát illeti, és a vevő a 8.15. ezeket a panaszokat és feltételeket, hogy milyen módon kell a panaszt tenni, az eladó kezeli a követelést a hiba megszüntetésével.
1.28. Olyan hiba esetén, amelyet nem lehet újrametézni, vagy még egyszer ismételt eltávolítható hiba, vagy több különböző eltávolítható hiba, amely megakadályozza, hogy az árut hibamentesen használják, az eladó a vevő 8.15. ezeket a panaszokat és kiszerinti feltételeket, a panasz a következő:
- a) azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró egyéb funkcionális árukra történő árucsere;
- b) ha az eladó nem tudja az árut egy másikra cserélni, akkor az áru vételárának visszaküldésével követelést nyújt be.
1.29. A követelés kezelése csak a követelésről szóló közleményben és a 8.14. ezeket a panaszokat és feltételeket.
1.30. Egy állítás alkalmazásában egy eltávolítható hiba előfordulása több mint kétszer ismételt hibának minősül.
1.31. A követelés alkalmazásában több mint három különböző elszámolható hiba egyidejű előfordulásának minősül.
1.32. A vevő nek az áru hibája iránti igény reklamációjára vonatkozó jogosultsága azt követően áll fenn, hogy élt azzal a jogával, és felkérte az eladót, hogy a 8.1. ezeket a panaszokat és kereskedelmi feltételeket felhasználják, és a követelés eredményétől függetlenül az ugyanazon egyedi hiba (nem azonos típusú hibák) bármilyen visszakövetelését elutasítják.
1.33. A 6. 8. ezek közül a panaszok és kereskedelmi feltételek nem vonatkoznak kifejezetten azokra a jogalanyokra, amelyek nem felelnek meg az UST-ban meghatározott fogyasztói meghatározásnak. Az (1) bekezdés (1) bekezdésének a) és b) pontja a) A törvény.
1.34. Ha a fogyasztó nem elégedett azzal a móddal, ahogyan az eladó a követelését kezelte, vagy ha úgy ítéli meg, hogy az eladó tudomást szerzett jogairól, lehetősége van arra, hogy jogorvoslatért forduljon az eladóhoz. Ha az eladó a jogorvoslati kérelemre a feladástól számított 30 napon belül elutasítja azt, vagy azt nem válaszol rá, a fogyasztónak jogában áll a jogvita alternatív megoldását a 12. 391/2015 Újév napja az alternatív vitarendezésről és bizonyos törvények módosításáról. Az érintett jogalany az eladóval, Ekomoss s.r.o.,Masarykova 60, 07101 Michalovce, Szlovákia, A Kassai Kerületi Bíróság cégjegyzéke, szakasz: Sro, insert No. 44032/V a Szlovák Kereskedelmi Ellenőrző Bizottság (SOI), Vrátna 3, P.O. BOX A-35, 040 65 Kassa 1 , http://www.soi.sk , vagy bármely, a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által fenntartott alternatív vitarendezési szervezet listáján bejegyzett bármely érintett meghatalmazott jogalany (a lista a http://www.mhrs.sk a fogyasztónak joga van választani, hogy a fent említett alternatív fogyasztói vitarendezési szervezetek közül melyikhez fordul.
1.35. A fogyasztó használhatja az online http://ec.europa.eu/consumers/odr/ vitarendezési platformon elérhető online vitarendezési platformot, amely elérhető az Http://ec.europa.eu/consumers/odr/
9. Személyes adatok és azok védelme
9.1. A felek megállapodnak abban, hogy a vevő köteles a megrendelésben közölni az eladóval a nevét és vezetéknevét, állandó címét, beleértve az irányítószámot, telefonszámot és e-mail címet a megrendelés céljából a megrendelés céljából, a megrendelés céljából.
9.2. A Felek megállapodnak abban, hogy a vevő köteles értesíteni az eladót cégnevéről, székhelyének címéről, beleértve az irányítószámot, a héaszámot (ha van hozzárendelve), a telefonszámot és az e-mail címet a megrendelésben a megfelelő felszerelés és a megrendelés kézbesítése céljából.
9.3. Az a vevő, aki regisztrált egy online áruházban, bármikor ellenőrizheti és módosíthatja a megadott személyes adatokat, valamint törölheti a regisztrációját, miután bejelentkezett az e-kereskedelmi webhelyre a *my shopping center* alatt.
9.4. Az Eladó ezennel tájékoztatja a vevőt, hogy a művészet értelmében. Az 1782/200/EK rendelet 6. b) A személyes adatok feldolgozása tekintetében az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad mozgásáról szóló, 2016. mint az információs rendszer adatkezelője, az adásvételi szerződés megkötésének folyamatában az ő hozzájárulása nélkül, mint érintettként feldolgozza a vevő személyes adatait, mivel a vevő személyes adatainak feldolgozását az eladó végzi a vevővel való szerződéskötést megelőző kapcsolatok keretében, és a vevő személyes adatainak feldolgozása szükséges az adásvételi szerződés teljesítéséhez, amelyben a vevő a felek egyikeként jár el.
9.5. A 6. Nem csak akkor, ha nincs Az 1000-ben [1] f) A rendelet, az eladó a megrendelt áru kiszállításakor, vagy a vevőnek nyújtott szolgáltatások jogos érdek alapján, hogy a vevő személyes adatait direkt marketing célokra is feldolgozzák, és hogy a vevő e-mail címére megküldjék a kínált árukra vonatkozó új termékekre, kedvezményekre és promóciókra vonatkozó információkat, vagy Szolgáltatások.
9.6. Az Eladó vállalja, hogy a Vevő személyes adatait a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályainak megfelelően kezeli és megsemmisíti.
9.7. Az Eladó kijelenti, hogy a 6. Nem szükséges lehetőséget biztosítani a tagállamok számára, hogy a szükséges információkat a) és b) és c) és c) pont. b) Rendeletek, a vevő személyes adatait kizárólag a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott célból szerezzük be.
9.8. Az Eladó kijelenti, hogy a jelen szerződési feltételekben meghatározottaktól eltérő célokra mindig külön gyűjti a vevő személyes adatait megfelelő jogalap alapján, miközben biztosítja, hogy az ilyen személyes adatokat kizárólag olyan módon dolgozzák fel és használják fel, amely megfelel az adatgyűjtés céljának, és nem társítja azokat a más célból vagy az adásvételi szerződés teljesítése céljából szerzett személyes adatokhoz.
9.9. A vevőt megkell kérni, hogy jelölje be a négyzetet, mielőtt elküldi a megrendelést annak megerősítésére, hogy az eladó megfelelő, érthető és félreérthetetlen módon értesítette őt:
a) a 11. 1. az eladó kilétét igazoló kereskedelmi és reklámfeltételek,
b) az eladó elérhetőségi adatai vagy az eladó felelős személye,
c) a személyes adatok feldolgozásának célja, amely az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződés megkötése, valamint a személyes adatok feldolgozásának jogalapja;
d) a suour szerződés megkötéséhez kért személyes adatokat, valamint a megfelelő felszerelést és a megrendelés kézbesítését a vevőnek meg kell adnia;
e) ha a feldolgozás a 11. Az 1782/200/EK rendelet 6. f) az eladó jogos érdeke közvetlen üzletszerzés;
f) harmadik fél azonosító adatai, azaz az a társaság, amely a megrendelt árut szállítja a vevőnek, vagy a személyes adatok más címzettjeinek vagy címzettjeinek azonosító adatai, ha vannak ilyenek,
g) a személyes adatok megőrzési ideje vagy a meghatározásának kritériumai
9.10. Az Eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat a megfelelő módon dolgozza fel, és olyan módon jár el, amely nem mond ellent a rendeletnek vagy más általánosan kötelező erejű jogszabálynak.
9.11. A rendelettel összhangban az eladó a következő információkat adja meg a vevőnek, akinek az adatait feldolgozza:
a) az eladó és adott esetben az eladó képviselőjének személyazonossága és elérhetőségei;
b) a felelős személy elérhetőségi adatai, ha vannak ilyenek;
c) a személyes adatok feldolgozásának céljai, valamint a személyes adatok
d) amennyiben a feldolgozás a 11. Nem csak akkor, ha nincs Az 1000-ben [1] f) az eladó vagy harmadik fél jogos érdekei;
e) a személyes adatok kedvezményezettjeinek vagy címzettjeinek kategóriáinak köre;
f) adott esetben az on-dikta: az az információ, hogy az eladó személyes adatokat kíván átadni egy harmadik országnak vagy nemzetközi szervezetnek;
g) a személyes adatok megőrzési ideje vagy a döntés kritériumai,
h) az eladó személyes adataihoz való hozzáférés kérelmezésének jogáról, valamint az adatkezelés helyesbítésének vagy törlésének vagy korlátozásának jogáról, valamint az adathordozhatósághoz való jogról szóló tájékoztatás;
i. a felügyeleti hatósághoz való panasz benyújtásának joga;
j) tájékoztatás arról, hogy a személyes adatok szolgáltatása jogi vagy szerződéses követelmény-e, vagy a szerződés megkötéséhez szükséges követelmény, hogy a vevő köteles-e személyes adatokat szolgáltatni, valamint az ilyen adatok szolgáltatásának elnem- és hiányának lehetséges következményei;
k) automatizált döntéshozatal megléte, beleértve a profilalkotást is;
A Vevőnek jogában áll az eladótól beszerezni a feldolgozott személyes adatok másolatát, és joga van a fenti információk megszerzéséhez. A vevő által kért további másolatok értelmű díja a másolat elkészítésének adminisztratív költségeinek megfelelő díjat számíthat fel.
9.12. Ha a vevő a 9.11.
9.13. A Vevőnek joga van az Eladóval kifogást emelni személyes adatainak feldolgozása ellen, amelyet várhatóan közvetlen üzletszerzési célból dolgoznak fel vagy fognak feldolgozni, beleértve a profilalkotást is, amennyiben az ilyen közvetlen üzletszerzéssel kapcsolatos. Ha a vevő hozzájárul az ilyen adatkezeléshez, az eladó beszünteti a személyes adatok közvetlen üzletszerzési célból történő feldolgozását attól az időponttól kezdve, amikor az ilyen kifogást az eladóval kézhez megkapta, és az érintett vevő személyes adatai a továbbiakban nem dolgozhatók fel és kerülnek feldolgozásra ilyen célokra.
9.14. A vevő panaszt nyújthat be a Szlovák Köztársaság Személyes Adatok Védelmére Létrehozott Hivatalhoz azzal a gyanúval, hogy személyes adatait jogellenesen dolgozzák fel. Ha a vevő nem rendelkezik teljes jogképességgel, jogait a jogi képviselő gyakorolhatja.
9.15. Az eladó megteszi a megfelelő intézkedéseket annak érdekében, hogy a vevő a 9.11. Az Eladó az információt elektronikus úton vagy a rendelettel összhangban, más módon adja meg, amelyről a vevőnek meg kell állapodnia.
9.16. A vevő kérésére hozott intézkedésekre vonatkozó információkat az eladó indokolatlan késedelem nélkül, a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül a vevőnek biztosítja.
9.17. Az Eladó tájékoztatja ezt a Vevőt, hogy a megkötött szerződés teljesítése következtében a vevő személyes adatainak feldolgozása feltételezi, hogy a vevő személyes adatait a következő harmadik felek rendelkezésére bocsátjuk és hozzáférhetővé tejük, vagy. a kedvezményezettek között:
10. Az adásvételi szerződéstől való elállás
10.1. Ha az eladó nem tudja teljesíteni az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeit, az áruk rendelkezésre állása, vagy ha az adásvételi szerződésben megállapodott áruk gyártója, importőre vagy szállítója beszüntette a gyártást, vagy olyan jelentős változtatásokat hajtott végre, amelyek lehetetlenné tették az eladó nak az adásvételi szerződés vagy vis maior miatti kötelezettségeinek teljesítését, vagy ha az áru, még ha bármilyen erőfeszítést is tesz, nem tudja az árut a vevőnek az említett feltételekben meghatározott határidőn belül vagy minden olyan erőfeszítéssel teljesíteni, amelyet tisztességesen meg lehet tenni. , amely a megrendelésben szerepel, az eladó köteles erről haladéktalanul tájékoztatni a vevőt, ugyanakkor köteles a vevőnek helyettesítő szolgáltatást vagy lehetőséget kínálni a vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállásra (a megrendelés visszavonása). Abban az esetben, ha a vevő a jelen panasz és kereskedelmi feltételek jelen pontjában meghatározott okok miatt eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó köteles visszatéríteni a vevőnek az adásvételi szerződésben megállapodott árukért már kifizetett letétet a vevő által kijelölt számlára történő átutalással történő átutalással.
10.2. A vevő jogosult az adásvételi szerződéstől az Ust szerinti indoklás nélkül elállni. § 7 a nasl. Törvény száma 102/2014 Z.z. a távértékesítés fogyasztóvédelméről (a továbbiakban: a távértékesítés fogyasztóvédelméről szóló törvény) az áruk átvételétől számított 14 napon belül, vagy a szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés megkötésének napjától vagy a nem a tárgyi adathordozón szállított elektronikus tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötésétől, ha az eladó időben és rendezettmódon teljesítette az Ust szerinti tájékoztatási kötelezettségeket. A távértékesítésről szóló fogyasztóvédelmi törvény 3.
10.3. A vevőnek az áruk átvételét követően ezen időszak alatt joga van az árukkicsomagolásához és vizsgálatához hasonló módon történő kicsomagoláshoz és vizsgálathoz, mint amilyen a klasszikus “kő” üzletben történő vásárlásnál megszokott, az áruk jellegének, jellemzőinek és funkcionalitásának meghatározásához szükséges mértékben.
10.4. Az elállási időszak azon a napon kezdődik, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik fél – a fuvarozó kivételével – átveszi a megrendelt áru valamennyi részét, vagy
- a) a vevő által egyetlen rendelésre megrendelt árukat az áruk első leszállításának napjától elkülönítve szállítják;
- b) az utolsó rész vagy utolsó darab kézhezvételétől számított több részből vagy darabból álló árukat szállítják;
- c) a szerződés alapján az árukat az első leszállított áru átvételének napjától kezdődően egy meghatározott időszak alatt többször is leszállítják.
10.5. A vevő az adásvételi szerződéstől már az elállási időszak lejárta előtt is elállhat az adásvételi szerződéstől.
10.6. A vevőnek írásban, nem kétséges, hogy a visszavonásmegtörtént, vagy más tartós adathordozón történő bejegyzés formájában, vagy a Sz. ezen általános szerződési feltételek közül 1. Az elállási időszak akkor tekinthető megőrzöttnek, ha az elállási értesítést legkésőbb az UST-ben említett időszak utolsó napján megküldték az eladónak. A HÉA-törvénykönyv 7. 1 A távértékesítésfogyasztóvédelmi törvény.
10.7. Az adásvételi szerződéstől való elállási pont szerint a jelen feltételek elhaladása tartalmazza a sz. 1. a jelen feltételek közül, különösen a vevő azonosítása, a megrendelés száma és dátuma, az áru pontos leírása, a már kapott szolgáltatás visszaküldésének módja, különösen a vevő számlaszáma és/vagy postai címe.
10.8. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az adásvételi szerződéssel kapcsolatos minden olyan kiegészítő szerződést, amelyből a vevő kilépett, szintén a kezdetektől törölni kell. A kiegészítő szerződés felmondásával kapcsolatban a vevőtől nem követelhető költség vagy egyéb kifizetés, kivéve az Ust-ban említett költségek és kifizetések megtérítését. A HÉA-törvénykönyv 9. 3, Amerikai Egyesült Államok A HÉA-törvénykönyv 10. A fogyasztóvédelmi törvény 3.
10.9. A Vevő köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől számított 14 napon belül visszaküldeni az ekomoss s.r.o. üzemeltetőjének címére.
Masarykova 60, 07101 Michalovce, Szlovákia (ne küldje el az árut a cég székhelye címre !!) vagy átadja azt az eladónak vagy az eladó által az áru átátaszatára felhatalmazott személynek. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó azt javasolta, hogy az árut személyesen vagy az általa felhatalmazott személyen keresztül gyűjtse be. E kereskedelmi és panasztételi feltételek e pontjának első mondatában említett időtartamot megőrzöttnek kell tekinteni, ha az árukat legkésőbb az időszak utolsó napjáig szállították szállításra.
10.10. A vevő köteles átadni az eladónak az árut teljes, beleértve a teljes dokumentációt, sértetlen, ha lehetséges, az eredeti csomagban, és nem használják.
10.11. Javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. A szállítási szállítmányokat az eladó nem veszi fel. Az eladó az elállási értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolatlan késedelem nélkül köteles megtéríteni a vevőnek az adásvételi szerződés alapján vagy azzal kapcsolatban kapott valamennyi kifizetést, beleértve a szállítást, a szállítást és a postaköltséget, valamint az egyéb költségeket és díjakat. Az eladó nem köteles visszatéríteni a vevőnek a jelen alkalmazási feltételek ezen pontja szerinti kifizetéseket, mielőtt az árut leszállítják neki, vagy amíg a vevő be nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldik az eladónak, kivéve, ha az eladó azt javasolja, hogy az árut személyesen vagy az általa felhatalmazott személyen keresztül gyűjti.
10.12. A vevő viseli az áru nak az eladónak vagy az eladóért felelős személynek az áru átvevőjének visszaadásának költségeit. Ez nem vonatkozik arra az alkalmazásra, ha az eladó beleegyezett, hogy azokat maga viseli, vagy ha nem teljesítette az Irányelv törvényének 3. Az 1000-ben [1] i. A távértékesítésfogyasztóvédelmi törvény.
10.13. A vevő csak az áruk kezeléséből eredő értékcsökkentésért felelős, amely túlmutat az áruk jellemzőinek és funkcionalitásának meghatározásához szükséges kezelésen. A fogyasztó nem felelős az áru értékének csökkentéséért, ha az eladó nem tett eleget a fogyasztó tájékoztatási kötelezettségének, hogy elálljon a szerződéstől a HÉA-törvénykönyv 3. Az 1000-ben [1] h) Fogyasztóvédelmi törvény távértékesítés.
10.14. Az eladó köteles visszatéríteni a vételárat a vevőnek az áru, ugyanúgy, mint a vevő használt a fizetés, kivéve, ha ő megállapodott a vevővel egy másik visszatérítési mód, anélkül, hogy további díjakat kell fizetnie a vevő ebben a tekintetben.
10.15. Abban az esetben, ha a vevő eláll a szerződéstől, és olyan árut szállít az eladónak, amelyet használnak, megrongálnak vagy hiányosak, a vevő vállalja, hogy kifizeti az eladót:
- a) az az érték, amellyel az áru értéke csökkent a termék § 457.
- b) az eladónál az áru javításával kapcsolatban felmerült költségek és eredeti állapotuk, az áru garanciális szolgáltatásának árlistája alapján számítva.
A vevő e pont értelmében köteles kártérítést fizetni az eladónak az áru vételára és az áru vételi szerződéstől való elállásakor i. értéke közötti különbség legfeljebb a különbségig.
10.16. Az Ust szerint. A HÉA-törvénykönyv 7. 6 A távértékesítésről szóló fogyasztóvédelmi törvényt a vevő nem mondhatja le olyan szerződésről, amelynek tárgya:
- a fogyasztó különleges követelményeinek megfelelően gyártott áruk, a kifejezetten egy fogyasztónak szánt, egyedi termékek vagy áruk értékesítése,
- olyan védőcsomagolásban lévő áruk értékesítése, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolását a szállítást követően megsértették,
- a védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, videofelvételek, hangfelvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó kicsomagolta a csomagolást,
- az elektronikus tartalom nem tárgyi adathordozón történő szolgáltatása, ha annak rendelkezése a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy a hozzájárulás kifejezésével elveszíti az elállási jogot.
10.17. A 6. A jelen feltételek közül 10 kifejezetten nem vonatkozik azokra a jogalanyokra, amelyek nem felelnek meg az UST-ban meghatározott fogyasztói meghatározásnak. Az (1) bekezdés (1) bekezdésének a) és b) pontja a) A törvény.
11. Záró rendelkezések
11.1. Abban az esetben, ha a sorrandis szerződést írásban kötik meg, annak bármely módosítását írásban kell megtenni.
11.2. A Szerződő Felek megállapodnak abban, hogy a közöttük történő kommunikáció e-mail üzenetek formájában történik.
11.3. A jelen feltételek hatálya alá nem tartozó kapcsolatokra a Polgári Törvénykönyv, törvény, törvényszám vonatkozó rendelkezései vonatkoznak. 22/2004 Z.Z. az e-kereskedelemről és a törvény módosításáról 128/2002 Z.z. a fogyasztóvédelmi ügyekben a belső piac állami ellenőrzéséről és a törvényszámmal módosított egyes jogszabályok módosításáról. 284/2002 Coll. módosított és törvényszám 102/2014 Z.z. a távértékesítés fogyasztóvédelmi területén.
11.4. Ezek a feltételek a vevővel szemben adásvételi szerződés megkötésével lépnek hatályba.
11.5. A Vevő tanuskodik, hogy ellenőrizze a négyzetet, hogy erősítse meg, hogy már ismeri, olvassa el, megértette, megértette és teljes mértékben egyetértett ezekkel a feltételekkel.
5. MENNYI IDEIG ŐRIZZÜK MEG AZ ÖN ADATAITHa megjegyzést fűz hozzá, a megjegyzés és a metaadatok határozatlan ideig megőrződnek. Ez azért van így tudjuk felismerni és jóváhagyni a nyomon követési megjegyzéseket automatikusan ahelyett, hogy egy moderálási várólistában tartanáőket.
A weboldalunkon regisztráló felhasználók számára (ha vannak ilyenek), az általuk megadott személyes adatokat is tároljuk a felhasználói profiljukban. Minden felhasználó bármikor láthatja, szerkesztheti vagy törölheti személyes adatait (kivéve, ha nem módosíthatja a felhasználónevét). A webhely rendszergazdái is megtekinthetik és szerkeszthetik ezeket az információkat.